Newsy

Zdjęcia klasowe

Napisał wtorek, 26 październik 2021 20:47
Do naszej galerii zostały dodane zdjęcia klasowe.

100-lecie RM PCK

Napisał wtorek, 26 październik 2021 20:12
W dniu 25.10.2021 przypada 100 rocznica Ruchu Młodzieżowego PCK.  Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża zaproponował akcję  #ForeverYoungPolishRedCross, mającą na celu zrzeszenie jak największej liczby młodych ludzi w tym dniu z czerwonym elementem garderoby. Było to wyrazem wsparcia dla wolontariatu młodzieży. W naszej szkole bardzo duża grupa uczniów i nauczycieli również przyszła w ten sposób ubrana. Dziękuję bardzo wszystkim - Teresa Podraza…
Kampania Informacyjno - Promocyjna z  projektu  „Bądź EKO – kształtowanie postaw proekologicznych wśród uczniów III”   W połowie października w naszym liceum zakończyła się trzecia edycja Projektu „Bądź EKO”. W ramach Kampanii zaplanowano różne akcje i konkursy proekologiczne, do których zaangażowało się ponad 80 procent uczniów szkoły. Wszystkie działania koordynowała nauczyciel biologii - Teresa Podraza. W czasie uroczystości szkolnej z…

Klasy maturalne w Bieszczadach

Napisane przez środa, 20 październik 2021 08:06
W dniach 11-12 października z klasami IIIa, bi c wyruszyliśmy w kierunku Bieszczad. Naszą wyprawę rozpoczęliśmy z Przełęczy Wyżniańskiej w kierunku Małej Rawki i Wielkiej Rawki. Niemal od samego początku szlaku, można podziwiać rozległą panoramę z widokiem na połoninę Wetlińską, Caryńską oraz na grupę najwyższych szczytów Bieszczad, zwanych potocznie gniazdem Tarnicy. Po dość stromym podejściu dotarliśmy na szczyt Małej Rawki skąd roztaczały się fantastyczne…
Dnia 5 października bieżącego roku grupy geograficzne z klas 3b oraz 3d odbyły wyjazd edukacyjny w ramach projektu „Mój rozwój – moja przyszłość II” w malownicze tereny polskich Pienin. Uczniowie pod opieką nauczycieli geografii i przewodnika mogli dostrzec ich piękno oraz poznać historię i legendy o urokliwym, średniowiecznym zamku w Niedzicy. Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie i poznanie historii budowy…

2a i 2b w Bieszczadach

Napisane przez sobota, 16 październik 2021 21:18
W dniach 7-8 października klasy 2a i 2b wybrały się na wycieczkę w Bieszczady. W czwartek o godzinie 6.30 wyjechaliśmy spod budynku liceum w kierunku Wołosatego, aby zdobyć najwyższy bieszczadzki szczyt - Tarnicę. Dla wielu z nas wspinaczka okazała się być nie lada wyzwaniem, lecz zapierające dech w piersiach jesienne krajobrazy widoczne ze szczytów wynagrodziły nam ten trud. Po pięciogodzinnym…

Święto Komisji Edukacji Narodowej

Napisał czwartek, 14 październik 2021 00:00
Dziś - 14 października - przypada święto Komisji Edukacji Narodowej. Jak co roku w naszym liceum odbyła się z tej okazji uroczysta akademia, Zgromadzili się na niej nauczyciele, emerytowani pracownicy LO, uczniowie klas I oraz, ze względu na trwającą pandemię, delegacje pozostałych klas. Pan Dyrektor wręczył nagrody Dyrektora Szkoły, odbyło się także ślubowanie klas I na sztandar szkoły. P. mgr…

Wycieczka w Bieszczady klasy IIIe

Napisane przez czwartek, 07 październik 2021 09:34
W ostatnim dniu września klasa 3e wybrała się na bieszczadzką „łazęgę”. We mgle i na przeciw uporczywemu wiatrowi maszerowaliśmy z Brzegów Górnych do Ustrzyk Górnych szczytem Połoniny Caryńskiej. Mimo niesprzyjającej aury dopisywały nam humory i chęć zmierzenia się i siebie. Po kilkugodzinnej marszrucie zaglądnęliśmy do Bojkowskiej cerkwi w Smolniku n/Sanem. Intensywny dzień zakończył się przy grillu, wspólnych rozmowach, śpiewach i…

Wyniki wyborów do Samorządu Uczniowskiego

Napisane przez czwartek, 07 październik 2021 09:31
Szkolna Komisja Wyborcza ogłasza wyniki wyborów do Samorządu Uczniowskiego. Gratulujemy! TRANSLATE with x English Arabic Hebrew Polish Bulgarian Hindi Portuguese Catalan Hmong Daw Romanian Chinese Simplified Hungarian Russian Chinese Traditional Indonesian Slovak Czech Italian Slovenian Danish Japanese Spanish Dutch Klingon Swedish English Korean Thai Estonian Latvian Turkish Finnish Lithuanian Ukrainian French Malay Urdu German Maltese Vietnamese Greek Norwegian Welsh Haitian…

IX Dyktando Niepodległościowe „Po polsku o historii”

Napisane przez wtorek, 05 październik 2021 18:26
Miło nam poinformować, że do wojewódzkiego etapu ogólnopolskiego konkursu ortograficznego pod nazwą IX Dyktando Niepodległościowe „ Po polsku o historii” zakwalifikowały się: Julita Gogola z klasy I b Julita Wiejacka z klasy III d z wynikiem powyżej 75 % Gratulujemy wyniku, sukcesu, a przede wszystkim znajomości języka ojczystego i szacunku do słowa pisanego. Eliminacje szkolne odbyły się 29 września 2021.…